משהו מונע ממך לעשות קרוספיט

משהו מונע ממך לעשות קרוספיט

נכתב במקור ע”י ג’ון גילסון

yoni coaching leora

משהו מונע ממך לעשות קרוספיט.

אולי אתה מאמין שאתה לא בכושר מספיק כדי להתחיל, או שאולי אתה חושב שזה קשה מדי.

תצפית מזדמנת על מה שקורה אצלנו, עלולה להוביל למסקנה שכולם החלו את חייהם כגיבורים שסותתו מבשר וגרניט, אבל זה רחוק מהמציאות.

האנשים האלו היו בדיוק כמוך, נשאו חמישה קילוגרמים של שומן במקום שבו אמורים להיות חמישה ק”ג של שרירים. גם הם לא היו בטוחים לגבי פעילות גופנית בעצימות גבוהה, גם הם היו מאוימים על ידי תרגילים שדורשים קואורדינציה וכוח וכן, גם הם פחדו להראות מטופשים.

למרבה הצער, אתה לא זוכה לראות את העבר, את נקודת ההתחלה של כל אחד מהאנשים האלה. אם היתה לך מכונת זמן, והיית רואה מאיפה הם התחילו, זה היה בוודאי מכניס בך קצת אומץ.

ביום הראשון שלי בקרוספיט קפצנו בחבל. יותר נכון, אנשים סביבי קפצו בחבל. אני מעדתי מסביב לחדר וניסיתי למצוא את הקשר בין מה שעושות הידיים לבין הרגליים.

האמת היא שציפיתי שיצחקו, אבל במקום זאת קיבלתי עזרה. נערה נעצרה באמצע האימון, מתעלמת מהשעון שממשיך לתקתק ובסבלנות רבה הראתה לי מה לעשות. היה לה אכפת ממני, היא רצתה להפוך אותי לחלק מהקבוצה, להקל על החרדה שלי. היא עזרה לי ואני נשארתי עם מיומנות חדשה, כזו ששיפרה לי את הביטחון.

אני יודע שהחוויה שלך תהיה דומה. מישהו יעזור לך בלי שיתבקש, מישהו יסייע, ילמד, יעודד, ואתה תהיה אהוב על ידי האנשים בחדר הכושר שלך. לא רק שאתה תהיה אהוב וכולם יעשירו אותך בטיפים ומוטיבציה, אתה אפילו לא תצטרך לשאול.

יום אחד, אתה תביט במי שהפכת להיות, ותבין שאף אחד לא התחיל ככה, אבל כולם מסיימים ככה. אתה תבין שאף אחד לא גיבור. אתה מוקף באנשים נורמאלים שעושים דברים יוצאי דופן, ואתה אחד מהם.

אתה תדע שהגעת למקום הזה, כי היית מוכן לעשות את הצעד הראשון. התחלת. התעלמת מהפחדים שלך, בדיוק כמו שהאנשים בחדר הכושר יתעלמו מהחסרונות שלך. אתה התחלת, בגלל שהבנת שאין שום דבר שמונע ממך לעשות קרוספיט.

שום דבר.

נכתב במקור ע”י ג’ון גילסון